Sven van der Mierden is terug op de motor na operatie aan schouder !

Sven van der Mierden van het Dakcentrale Nederland – Laurense Motors – Kawasaki Racing Team heeft afgelopen zondag de motortraining weer hervat. Ruim tien weken na zijn operatie kreeg hij groen licht van de arts om weer op de motor te stappen en te gaan bouwen naar een rentree in de wedstrijden die nog komen gaan.

Commentaar Sven: “Na hard werken aan de revalidatie van mijn schouderblessure, kon ik zondag de motortraining weer hervatten. De eerste meters was het even aftasten maar na enkele ronden voelde het goed aan. Zo kon ik enkele sessies afwerken zonder last van mijn schouder te hebben en het rijden ging ook nog eens lekker”.

Wij houden iedereen op de hoogte via deze nieuwsbrief gedurende het gehele cross-seizoen 2024.

Sven en zijn begeleidingsteam zouden het leuk vinden om u als sponsor te mogen begroeten bij onze paddocktent tijdens één van de wedstrijden gedurende het seizoen.